03-5560359

החצב 4, אזור

לוחית זיהוי לרכב

מחפשים לוחית זיהוי לרכב? אצלנו ב"אוניברסל פרסט" תמצאו את כל סוגי לוחיות הרישוי לכל סוגי הרכבים! חברתנו מציעה לא רק אביזרי רכב, אלא עוסקת גם במוצרי רישוי לרכבים, אביזרי נוחות, מוצרי פרסום ומדבקות.

לוחית זיהוי לרכב – קצת עלינו

חברתנו עוסקת בייצור, ייבוא ושיווק של אביזרי רכב ומוצרי רישוי, ושואפים לספק פתרונות חדשניים ללקוחותינו. עם מחויבות לשירות ואספקה מיידית, בנינו מוניטין של מקצועיות ואמינות בתעשייה זו.

במהלך השנים, חברתנו גדלה והרחבנו את מגוון המוצרים בכדי לתת מענה לקהל לקוחות מגוון. בעבודה מול יבואני רכב, חברות השכרה וליסינג, סוכנויות רישוי וחברות הובלה שונות, ביססנו את מעמדנו כשותפים אמינים בענף הרכב. בנוסף, אנו משתפים פעולה עם ארגונים ארציים כמו משרד הביטחון ומשטרת ישראל.
עם עשרות שנות ניסיון, הלקוחות שלנו בוחרים בנו באופן עקבי בשל המקצועיות והשירות יוצא הדופן.

ככל שחברתנו ממשיכה לצמוח, אנו נשארים מחויביים לערכים של איכות ושביעות רצון לקוחות. עם מגוון רחב של אביזרי רכב, לרבות לוחית הזיהוי לרכב שחברתנו מייצרת, אנו דואגים שללקוחותינו תהיה גישה למוצרים מהשורה הראשונה. בין אם מדובר בסוכנות רישוי, צרכן פרטי או חברת הסעות, אנו שואפים לספק את השירות הטוב ביותר.

לוחית זיהוי לרכב מבית אוניברסל פרסט

לוחית זיהוי לרכב מבית "אוניברסל פרסט" מתוכננת ומיוצרת בקפידה בכדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ועמידות.
אחד המאפיינים המרכזיים של לוחיות הזיהוי לרכב הוא יכולת העמידות שלהן. הלוחיות שלנו עשויות מחומרים איכותיים אשר נועדו לעמוד בפני דהייה, סדקים וכל נזק אחר, מה שמבטיח שהן נשארות קריאות ושלמות למשך תקופה ארוכה. בנוסף, לוחיות הזיהוי לרכב שלנו קלות להתקנה ומתחברות בצורה מאובטחת לרכב.

היבט נוסף של לוחיות רישוי לרכב מבית "אוניברסל פרסט" הוא התאימות לתקנים בתעשייה. לוחיות אלו נועדו לעמוד בדרישות הספציפיות שנקבעו על ידי סוכנויות הרישוי והרשויות, תוך הבטחה שהן תואמות באופן מלא להנחיות החוק. תשומת לב לפרטים ומחויבות לעמידה בדרישות הופכות את לוחיות זיהוי הרכב שלנו לבחירה נכונה עבור בעלי רכב וסוכנויות רישוי כאחד.

לוחיות הזיהוי לרכב של Universal First מציעות גם אפשרויות התאמה אישית, המאפשרות לבעלי רכב להוסיף את מסגרות ממותגות. החל מבחירת סגנון ועד לשילוב לוגואים, אנו מספקים גמישות בעיצוב המסגרת תוך שמירה על המידע הנדרש על ידי הרשויות. אפשרות התאמה אישית זו משפרת את נראות המותג עבור עסקים המשלבים את הלוגו שלהם על מסגרות הלוחית.

איכות שמדברת בעד עצמה – מי הם הלקוחות שלנו?

לחברתנו קהל לקוחות מגוון, החל מסוכנויות ממשלתיות ועד ליצרני רכב וחברות השכרה. עם ניסיון של עשרות שנים בתעשייה.

  • 1. סוכנויות ממשלתיות ואכיפת חוק:
    המחויבות שלנו למקצועיות ואיכות באה לידי ביטוי בשותפויות שלנו עם גורמי ממשל כמו משרד הביטחון ומשטרת ישראל. העובדה שאנו זוכים לאמון על ידי ארגונים אלו מעידה רבות על המוניטין של החברה ואיכות המוצרים שלנו.
  • 2. יצרני ויבואני רכב:
    במהלך השנים בנינו קשרים חזקים עם יצרני ויבואני רכב ידועים כמו טויוטה, ב.מ.וו, פולקסווגן ועוד. חברות אלו בוחרות בנו כספק המועדף עליהן של לוחיות זיהוי לרכב בשל המחויבות שלנו לאיכות ויכולת לעמוד בדרישות ובהנחיות המיתוג הספציפיות של כל יצרן.
  • 3. חברות השכרה וליסינג:
    חברות בענף השכרת הרכב והליסינג, כמו שלמה סיקסט ואוויס מטפלות בצי רכבים גדול, וחשוב להן שיהיו להן לוחיות זיהוי עמידות שיכולות לעמוד בדרישות השימוש היומיומי. היכולת שלנו לתת מענה ואספקה מיידיים, יחד עם רמת השירות הגבוהה, הפכו אותנו לבחירה המועדפת על חברות השכרה וליסינג.

לוחית זיהוי לרכב

כתבות שאולי יעניינו אותך

SHOPPING BAG 0

לקוח עסקי?? השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם!