03-5560359

החצב 4, אזור

לוחית רישוי לקורקינט ואופניים

מחפשים לוחית רישוי לקורקינט? הגעתם למקום הנכון! כל בעלי הכלים החשמליים למיניהם, בין אם אופניים ובין אם קורקינטים, ודאי כבר שמעו על הרפורמה החדשה. הרפורמה, שדורשת מהם להתקין לוחית רישוי לקורקינט ולאופניים החשמליים, דורשת לא מעט דברים שמעלים שאלות ותהיות כגון, מתי החוק נכנס באופן רשמי, איך מתקינים את הלוחיות, למה צריך את זה בכלל ועוד.

לוחית רישוי לקורקינט – החוק שמשנה את עולם הקורקינטים החשמליים

תאריך כניסת החוק לתוקף – לפני שנדבר על איך מקיימים את הדרישה של החוק החדש בכל הנוגע ללוחית רישוי לקורקינט חשמלי, בואו נבין בדיוק במה מדובר. ועדת הכלכלה אישרה לאחרונה חוק שעתיד לדרוש מכל בעל קורקינט או אופניים חשמליים, להירשם במשרד הרישוי ובהתאם גם להתקין לוחית רישוי על הכלים השונים. החוק עתיד להיכנס לתוקף החל מתחילת חודש פברואר 2024, ואכיפתו עתידה להיות החל מאוגוסט השנה. זאת אומרת שמאוגוסט 2024, כל מי שירכב על קורקינט או אופניים חשמליים ללא לוחית רישוי יסתכן בקנס, והכלי שלו עלול להיתפס על ידי רשויות האכיפה. דבר זה ישפיע הן על הצרכנים הפרטיים והן על החברות המסחריות בתחום, שיאלצו לוודא שכל הכלים החשמליים ברשותם עומדים בדרישות החוק החדש.

חשיבות החוק החדש – אם תהיתם מדוע צריך את החוק המדובר שככל הנראה יכביד על רבים מאיתנו, אז תחכו רגע כי יש דברים בגו. כחלק מההחלטה על חקיקת החוק, הבינו כי בשל המצב הקיים ובו קיימות עבירות תעבורה רבות בתחום הכלים החשמליים, יש צורך באמצעי אכיפה שונים מהקיימים. לשם כך, ראו לנכון שכל בעל קורקינט חשמלי ירשום את הכלי ככלי תחבורה לכל עניין במשרד הרישוי. כך ניתן יהיה להשיג מספר דברים חשובים כגון זיהוי וענישה של מבצעי עבירות תעבורה שאינם בכלים ממונעים. בנוסף, הבנת האחריות האישית של בעלי הקורקינטים החשמליים תעודד שמירה על חיי אדם באמצעות אכיפה ממוסדת והדוקה של התחום. כאשר כל קורקינט רשום ומזוהה בלוחית רישוי, תהיה יכולת טובה יותר לאכוף את חוקי התעבורה ולמנוע עבירות מסוכנות על הכביש.

איך להזמין לוחית רישוי לקורקינט או לאופניים החשמליים?

שלב ראשון – רישום הכלים החשמליים במשרד התחבורה

תחילה יש לרשום את הכלים החשמליים באתר משרד התחבורה. לשם כך, יש לבצע הזדהות במערכת ההזדהות הלאומית, המספקת שירות מותאם אישית. תהליך ההזדהות כולל הכנסת פרטים אישיים והתחברות מאובטחת, כדי להבטיח שאף אחד לא יוכל לרשום כלי על שם אחר בצורה בלתי חוקית. לאחר רישום קצר וחד-פעמי, תוך אבטחה מקסימלית המגנה מהונאה וגניבת זהות, תקבלו את פרטי הרישום שלכם. שלב זה הוא חשוב מאוד כדי לוודא שכל כלי הרכב החשמליים המזוהים יהיו תחת אחריותם של בעליהם החוקיים.

שלב שני – קבלת מספר לוחית הרישוי

לאחר שקיבלתם את ההודעה ממשרד התחבורה עם מספר לוחית הרישוי שלכם, ניתן לבצע דרכנו את הזמנת לוחית הרישוי בתהליך קצר ופשוט. הלוחית עצמה מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי ומשרד התחבורה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכלי שלכם עומד בדרישות החוק. התהליך עצמו כולל בחירת סוג הלוחית המתאימה לכלי שלכם והזמנתה דרך האתר שלנו. אנו מבטיחים כי כל לוחית נבדקת בקפדנות לפני שליחתה אליכם, כדי לוודא שהיא עומדת בכל הדרישות המחמירות של התקן הישראלי.

שלב שלישי – חיבור תושבת

עכשיו אתם צריכים להחליט כיצד תרצו להתקין את לוחית הרישוי על גבי הכלי החשמלי שברשותכם. התושבת שלנו מיוחדת שמתאימה בדיוק למידות הלוחית, כך שתוכלו להתקין אותה בקלות ובמהירות. בנוסף, קיימת תושבת קדמית ללוחית רישוי אשר מתאימה לאופניים חשמליים ומאפשר התקנה קלה ונוחה של לוחית הרישוי לחלקו האחורי של הכלי.

שלב רביעי – קבלת הלוחית והתקנה

לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לבחור כיצד תרצו לקבל את הלוחית. ההזמנה באתר מאפשרת מגוון אפשרויות ביניהן אפשרות התקנה אצלנו או אפשרות איסוף עצמי. בנוסף, אנו מציעים שירות של שילוח מהיר לכל חלקי הארץ, כך שתוכלו לקבל את הלוחית ישירות לביתכם במהירות ובנוחות.

לסיכום

לוחית רישוי לקורקינט היא צעד חשוב ומשמעותי לשיפור הבטיחות והאכיפה בכלים החשמליים. החוק החדש עתיד להביא לשיפור ניכר באכיפת חוקי התעבורה ובזיהוי כלים חשמליים על הכביש. באתר שלנו, אוניברסל פרטס, תוכלו למצוא את כל הפתרונות הנדרשים לרישוי והתקנת לוחית לקורקינט שלכם, בצורה נוחה ופשוטה. אנו מציעים לוחיות רישוי מאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי ומשרד התחבורה, והתקנים מיוחדים להתקנה קלה ונוחה של הלוחית על הכלי שלכם.

אם אתם מחפשים לוחית רישוי לקורקינט אצלנו תוכלו למצוא את כל המידע והעזרה שאתם צריכים כדי להתקין את הלוחית בצורה מהירה ויעילה. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל את התהליך ולהיות מוכנים לקראת החוק החדש. שתהיה נסיעה בטוחה!

6 / 6
SHOPPING BAG 0

לקוח עסקי?? השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם!