03-5560359

החצב 4, אזור

מה חובה בכל משאית?

אביזרי רישוי למשאית – חבילות משתלמות בUparts-

לנו באוניברסל פארטס חשוב לצייד אתכם, נהגי המשאיות, בכל האביזרים הנדרשים לנהיגה בטוחה ומעבר של מבחן הרישוי השנתי, הטסט. נהג משאית, המבלה שעות ארוכות על הכביש ולעיתים קרובות מוביל ציוד כבד בתנאים לא פשוטים, חשוב שיצטייד כראוי. אנחנו מציעים חבילות משלימות ומזמינים אתכם ליצור עימנו קשר להצעות מחיר ופרטים נוספים במספר הטלפון 03-5560359.

בין האביזרים שאנחנו מציעים ניתן למצוא:

מטפים לכיבוי אש:
על פי חוק, חובה להחזיקם בכל רכב אשר מוגדר כ"מסחרי" ואין להקל בחשיבותם בעיקר כאשר מדובר בהובלה של ציוד יקר, כזה העשוי להיות דליק.
מטף איכותי ותקני עשוי להיות מציל חיים או מציל של סחורה יקרה בזמני חירום וחשוב מאוד שיהיה נגיש באזור ה"קבינה".

משולש מטען חורג:
מטען חורג, המוגדר על פי חוק כמותר לנשיאה, הוא כזה ה"חורג" בלא יותר ממטר אחד לכל צד – (מלפנים ומאחור). ובעת נהיגה עם מטען כזה החוק גם מגדיר כי על המשאית להיות עם סימון בצורת משולש בשולי המטען. ישנם תקנים שונים המגדירים את המשולש: כולל גודלו, גובהו וצבעו. הוא הכרחי כאמצעי זהירות ברכב אשר ירתיע נהגים בכביש מאורך המטען, ועשוי למנוע אסונות פוטנציאליים. כמו כן, הוא נדרש על פי חוק בכל רכב כחלק
מהתנאים למעבר הטסט השנתי.

משולש אזהרה:
בעת עצירת חירום בצד הדרך, במקרה של תאונה חלילה או עצירה פתאומית עקב שיבוש במנוע, על פי חוק, חובה להניח משולש אזהרה זוהר במרחק של לפחות 100 מטר מהרכב. פעולה זאת הכרחית למניעת התנגשויות בין רכבים לבין אנשים אשר מתקנים את הרכב או מכווינים כוחות חילוץ, וכמו כן חוסך אי-הבנות בתנועה השוטפת בכביש.

שלט המציין "זהירות רכב ארוך"
לעיתים שדה הראייה של הרכבים הנוסעים מאחורינו מוגבל והם אינם שמים לב לאורך המשאית, מה שמסכן אותם במיוחד בעת עקיפות ומסיבה זאת,
שלט זה חשוב, בעיקר כאשר מדובר ב-Full Trailer.

אביזרים נוספים
בנוסף, אנחנו מציעים עוד מגוון רחב של אבזור למשאיות החל מלוחיות רישוי מותאמות, מגני בוץ,תיקי עזרה ראשונה, כיסויי גלגלים, מחזירי אור ועוד.

אל תקלו ראש בדברים הקטנים שעושים את הנסיעה שלכם בטוחה יותר ומאפשרים לכם לתקשר עם הנהגים האחרים בכביש בקלות וביעילות.
היעזרו באנשיי מקצוע, המכירים את התקנות השונות, ויכולים להתאים לכם את הציוד הנכון ביותר לפי סוג המשאית והמטרותיה.

כתבות שאולי יעניינו אותך

SHOPPING BAG 0

לקוח עסקי?? השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם!