03-5560359

החצב 4, אזור

מגיני בוץ למשאיות

מחפשים מגיני בוץ למשאית? הגעתם למקום הנכון! אנו באוניברסל פרטס מייצרים ומספקים מגוון רחב של מגיני בוץ איכותיים המותאמים לכל סוגי המשאיות, כולל הדפסת לוגו.

 

מגיני בוץ למשאיות – למה צריך אותם?

מגיני הבוץ נועדו להגן על גלגלי המשאית והמרכב הגללי שלה מפני אלמנטים שונים שנתקלים בכביש. לפניכם שלוש סיבות מדוע מגני בוץ הכרחיים למשאית שלכם:

1. הגנה מפני אלמנטים בכביש:
כשהמשאית נעה לאורך הכביש, היא חשופה למגוון רחב של אלמנטים כמו אבנים, חצץ ובוץ. ללא מגיני בוץ, האלמנטים הללו עלולים לפגוע במשאית ובכך לגרום לה נזק. מגיני הבוץ פועלים כמחסום, מונעים מאלמנטים אלה להגיע לגוף המשאית ובכך מפחיתים את הסיכון לתיקונים יקרים ומיותרים.

2. בטיחות עבור משתמשי דרך אחרים:
מגני בוץ למשאיות משמשים לא רק להגנה על המשאיות עצמן אלא גם לבטיחותם של משתמשי דרך אחרים. כאשר המשאית נעה בכביש בתנאים רטובים, היא עלולה ליצור רסס של מים. כמות מים כזו עלולה לפגוע משמעותית בראות הנהגים מאחורה, ובכך להגביר את הסיכון לתאונות. מגיני בוץ מפחיתים משמעותית את כמות המים שנוצרת על ידי צמיגי המשאית, ומבטיחים ראות ובטיחות לכל מי שנמצא על הכביש.

3. עמידה בתקנות:
ישנם תקנות ודרישות ספציפיות לגבי השימוש במגיני בוץ למשאיות. תקנות אלו נועדו לקדם את הבטיחות בדרכים ולמנוע נזקים ותאונות. על ידי התקנת מגיני בוץ במשאית, אתם מבטיחים לעצמכם עמידה בתקנות, תוך הימנעות מקנסות או עונשים אפשריים.

 

למה לקנות דווקא אצלנו?

  • 1. מגוון רחב של מגיני בוץ:
    אצלנו תמצאו מגוון רחב של מגיני בוץ המתאימים לכל סוגי המשאיות.  המגוון הרחב מבטיח שתמצאו את מגיני הבוץ המושלמים עבורכם המספקים הגנה ועמידות מיטבית.
  • 2. אפשרויות התאמה אישית:
    אנו מציעים אפשרויות התאמה אישית כמו הדפסת לוגו על מגיני הבוץ. זה מאפשר לבעלי משאיות לחשוף את המותג שלהם ולהוסיף עיצוב ומיתוג לרכבים שלהם.
  • 3. אבטחת איכות:
    אצלנו האיכות היא בראש סדר העדיפויות. אנו משתמשים בחומרים איכותיים ובאמצעי בקרת איכות מחמירים כדי להבטיח שמגיני הבוץ עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המחויבות שלנו לאבטחת איכות מבטיחה שתקבלו מגיני בוץ עמידים ובנויים לעמוד בכל הדרישות הנחוצות.
  • 4. שירות:
    השירות אצלנו הוא מעל הכל, אנו עומדים בקשר ישיר ורציף מול הלקוח ומסייעים בכל שאלה או בקשה. אנו מספקים שירות בכל רחבי הארץ, לפרטיים, סוכנויות רכב, חברות, גופים וארגונים שונים. ניתן להזמין בכמות סיטונאית.
1 - 16 / 26
SHOPPING BAG 0

לקוח עסקי?? השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם!