03-5560359

החצב 4, אזור

כבל טעינה לרכב חשמלי

מחפשים כבל טעינה לרכב חשמלי? אצלנו תמצאו מגוון רחב של כבלים איכותיים לטעינת הרכב החל מ-639 ש”ח בלבד!
אנו באוניברסל פרטס מתמחים בייצור, ייבוא ושיווק של אביזרים רכב, מוצרי רישוי למכוניות, אביזרי נוחות משלימים ומוצרי פרסום ומדבקות לרכב. המלאים הרבים שברשותנו מאפשרים מענה ואספקה מיידים עם דרישה למוצר כל שהוא.

הגופים והחברות שאנו עובדים איתם בקשר של עשרות שנים וזאת ההוכחה למקצועיות, אמינות ושרות מובילים. ברשותנו התמחות בעבודה מגוונת ומקיפה עם מבחר יבואני רכב, חברות השכרה וליסינג, מכוני רישוי, חברות הסעות שונות, חברות פרטיות גדולות וקטנות ועד לצרכן הפרטי.

בין מיטב לקוחותינו הרבים – משרד הביטחון ,משטרת ישראל, חברות הרכב טויוטה,לקסוס, מזדה, פורד, ב.מ.וו, קיה, פולקסווגן, סקודה, סיאט, אאודי, שברולט, פג’ו, סיטרואן, שלמה sixt, אלבר, פריים ליס ,פרי, אוויס, ליס 4 u, מכוני רישוי, חברות אוטובוסים והסעות שונות – כאשר בעבדותנו מול כולם ללא יוצא מן הכלל, אנו מקפידים על רמת שירות גבוהה תחת הסיסמא שלנו “כל המהות בשירות”.

 

שימוש נכון בכבל טעינה לרכב חשמלי

חיבור נכון של הכבל – יש לוודא שהכבל מחובר בצורה נכונה ובטוחה גם לשקע החשמל וגם לרכב עצמו. יש לעקוב אחרי הוראות היצרן ולהימנע משימוש בכבלים פגומים.

בדיקת תקינות הכבל – לפני כל שימוש בכבל טעינה, מומלץ לבדוק את תקינותו. יש לבדוק שאין קרעים או נזקים חיצוניים שעלולים לגרום לבעיות בטיחותיות.

 

הקפידו לתחזק נכון את הכבל

ניקוי הכבל – יש לשמור על כבל הטעינה נקי מאבק ולכלוך. ניקוי הכבל בצורה סדירה יעזור להאריך את חייו ולשמור על תקינותו.

אחסון הכבל – יש לאחסן את הכבל במקום יבש ומוצל, הרחיקו משמש ישירה  ומים. אחסון נכון יסייע למנוע נזקים ולשמור על הכבל לאורך זמן.

בדיקות תקופתיות – מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות לכבל כדי לוודא שהוא במצב תקין וללא נזקים. בדיקה תקופתית תעזור לכם למנוע תקלות ושימוש לא בטוח.

 

כבל טעינה לרכב חשמלי הוא אביזר הכרחי לטעינה יעילה ובטוחה של רכבים חשמליים. בחירה נכונה של כבל, שימוש נכון ותחזוקה שוטפת יכולים להבטיח טעינה בטוחה ויעילה לאורך זמן.
לפניכם, מגוון כבלים איכותיים המתאימים לכל סוגי הרכבים החשמליים.

 

3 / 3
SHOPPING BAG 0

לקוח עסקי?? השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם!